Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Shoedry (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Ultimo Imperio sp., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: [e-poštni naslov odstranjen]. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.
Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na izdelčni strani v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije.
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 2 do 3 delovnih dni, šteto od dneva plačila vašega naročila. Izdelki, ki niso na zalogi, bodo dostavljeni v roku, ki je naveden pri posameznem izdelku, šteto od dneva plačila vašega naročila. Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem predhodno obvestili, pri čemer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Dostava naročenih izdelkov
Izdelke dostavlja Pošta Slovenije. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam bo dostavljavec Pošte Slovenije v poštnem nabiralniku pustil obvestilo za prevzem paketa. Ob sobotah, nedeljah in med prazniki Pošta Slovenije paketov ne dostavlja. V primeru izbire dostave prek GLS Slovenija, vas bo ob dostavi poklical dostavljavec GLS Slovenija ali drug izbran ponudnik, in se z vami dogovoril za prevzem paketa.
Brezplačna dostava je označena le pri izbranih izdelkih v spletni trgovini Shoedry. Štrošek dostave je odvisen od zneska plačila in izbire dostavne službe in je označen pri artiklu v spletni trgovini Shoedry.
Način plačila
Naročene izdelke v spletni trgovini Shoedry lahko plačate:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@shoedry.si. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.
Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na izdelčni strani v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 2 do 3 delovnih dni, šteto od dneva plačila vašega naročila. Izdelki, ki niso na zalogi, bodo dostavljeni v roku, ki je naveden pri posameznem izdelku, šteto od dneva plačila vašega naročila. Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem predhodno obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Dostava naročenih izdelkov Izdelke dostavlja Pošta Slovenije. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam bo dostavljavec Pošte Slovenije v poštnem nabiralniku pustil obvestilo za prevzem paketa. Ob sobotah, nedeljah in med prazniki Pošta Slovenije paketov ne dostavlja. V primeru izbire dostave prek GLS Slovenija, vas bo ob dostavi poklical dostavljavec GLS Slovenija ali drug izbran ponudnik, in se z vami dogovoril za prevzem paketa.
Brezplačna dostava je označena le pri izbranih izdelkih v spletni trgovini Shoedry. Strošek dostave je odvisen od zneska plačila in izbire dostavne službe in je označen pri artiklu v spletni trgovini Shoedry.
Strošek dostave prek Pošte Slovenija Strošek dostave je odvisen od zneska naročila in bo razviden že v vsebini nakupovalne košarice pred zaključkom spletnega naročila.
pri naročilu do 100 € je strošek pošiljanja 3,00 €,
pri naročilu nad 100 € je dostava brezplačna. Strošek dostave je enoten za vso Slovenijo.
Način plačila
Naročene izdelke v spletni trgovini Shoedry lahko plačate: S kreditnimi oz. plačilnimi karticami, ki jih določa plačilni sistem PayPal ( Eurocard/Mastercard, Visa, Direktna bremenitev ...) PayPal Po predračunu
Plačila po predračunu
Obdelava plačil po predračunu je 2-3 delovnih dni. Izdelke dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, razen če je izrecno navedeno drugače. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja (glej točko 3).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Če zasledite napake v spletni trgovini, prosimo to nemudoma sporočite na: info@shoedry.si
5. Postopek nakupa
5.1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na način, ki ga je uporabnik dovolil, oz. kontakt, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek elektronskega naslova info@shoedry.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Odgovornost trgovcaČeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.
Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.
Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko elektronskega sporočila na naslov: info@shoedry.si.
Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.
Pošiljanje izdelkovTrgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
Pravočasno poslano sporočilo o odstopu ali izdelekŠteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Zadržanje vračila plačilaPri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
Izjema od pravice do odstopaUporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.
Dodatne informacije Za podrobnejše informacije o postopku odstopa od nakupa in vračila blaga se obrnite na Trgovca preko elektronskega naslova info@shoedry.si.Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake na info@shoedry.si najkasneje v roku 30 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 12 mesecih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka.
Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.
Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi.
Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Dodatne informacije Za podrobnejše informacije o postopku uveljavljanja stvarnih napak se obrnite na Trgovca preko elektronskega naslova info@shoedry.si.Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.
Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo so vidno označeni v spletni trgovini. Če z nakupom uporabnik (kupec) ni zadovoljen, mu trgovec v 30 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni uporabnika (kupca), je strošek pošiljanja izdelkov Trgovcu.
Garancija na zadovoljstvo velja 30 dni od dneva nakupa, za izdelke v količini uporabe ene osebe v časovnem razponu enega meseca. Uporabnik (kupec) lahko dobi povrnjen denar tudi za paket, namenjen večmesečni uporabi, vendar mora izdelke, ki jih še ni porabil vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in količini, vključno z embalažo porabljenih izdelkov, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Garancijo na zadovoljstvo je možno uveljavljati samo z originalnim računom uporabnika (kupca).
Kupec (uporabnik) ne more več uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.
Trgovec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se kupec ravna po danih navodilih in to je osnova za uveljavitev garancije na zadovoljstvo.
Trgovec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku uporabnik (kupec) navede. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pišite na naslov: info@shoedry.si.
9.1 Garancijski pogojiKupljeni izdelek je bil preizkušen in podvržen natančnim pregledom in po strogih merilih za zagotavljanje kakovosti s strani proizvajalca. ULTIMOIMPERIO, Vladimir Lazarevski s.p., s poslovnim naslovom, Zaloška 24, 1000 Ljubljana, kot dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku 12 mesecev, ki začne veljati z izročitvijo izdelka potrošniku. V tem roku bo dajalec garancije brezplačno odpravil vse napake v delovanju izdelka. V primeru garancijskega popravila izdelka, se garancijski rok podaljša za čas od uveljavitve reklamacije do zaključenega servisnega postopka. Podaljšanje garancije se uveljavlja skupaj s servisno dokumentacijo iz katere je razvidno trajanje popravila. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora biti izdelek na željo potrošnika brezplačno zamenjan z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru vidne poškodbe blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti. Izjavo o politiki zasebnosti spletne trgovine Shoedry in upravljalca trgovine Ultimo Imeprio s.p. si v celoti preberite s klikom TUKAJ.
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti. Izjavo o politiki zasebnosti spletne trgovine Shoedry in upravljalca trgovine Ultimo Imeprio s.p. si v celoti preberite s klikom TUKAJ.
V podjetju Shoedry (prej Ultimo Imperio s.p.) cenimo vaše zaupanje, ki ste nam ga izkazali s tem, da ste nam zaupali svoje osebne podatke. Obljubljamo, da bomo vaše osebne podatke obravnavali v skladu s to politiko, veljavno zakonodajo in v skladu z vašimi željami.
Shoedry je upravljavec spletne trgovine Shoedry in vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete skladno s to politiko zasebnosti.
Zbiramo različne osebne podatke o vas, ki nam jih posredujete, vključno z:
Vaše podatke potrebujemo za:
Vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namena, za katerega so bili zbrani. Po izteku tega obdobja se podatki izbrišejo ali anonimizirajo.
Do vaših podatkov imajo dostop le pooblaščeni zaposleni v Shoedry in pogodbeni obdelovalci, ki sodelujejo z nami. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam brez vašega soglasja.
Imate pravico do:
Svoje pravice lahko uveljavljate tako, da nam pošljete zahtevo na:
V Shoedry se zavedamo pomembnosti varnosti vaših osebnih podatkov. Zato smo sprejeli ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito vaših podatkov pred nepooblaščenim dostopom, uporabo, razkritjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične oz. upoštevati nastavitve monitorjev in drugih prikazovalnikov spletnih strani. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova info@shoedry.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Skladno z zakonskimi normativi Ultimo Imperio s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ultimo Imperio v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Shoedry. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.